Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Aplikace pro hodnocení kvality pokrmů na iOS
Bobák, Petr ; Herout, Adam (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
V této práci se zabývám tvorbou aplikace pro mobilní platformu iOS, která je součástí studentského projektu zabývajícího se hodnocením kvality pokrmů ve stravovacích zařízeních. Popisuji cestu aplikace od návrhu přes implementaci uživatelského rozhraní a aplikační logiky až po závěrečné testování na skupině uživatelů. Předně se zabývám návrhem rozhraní a jeho testováním. Při návrhu a vývoji jsem postupoval podle metodiky prototypování, se kterou čtenáře také seznamuji. Výsledná aplikace mimo jiné poskytuje uživateli efektivní přístup k hodnocení a komentářům jednotlivých pokrmů, dále je umožňuje vytvářet, hodnotit, komentovat či přidávat další užitečné informace. Uživatelské rozhraní respektuje prostředí a situaci tak, aby byl uživatel co nejméně zatížen a zdržován aktivním používáním aplikace. Čtenáři tato práce přináší aktuální pohled na vývoj mobilních aplikací, jejichž trh v posledních letech prudce roste.
Aplikace pro hodnocení kvality pokrmů na iOS
Bobák, Petr ; Herout, Adam (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
V této práci se zabývám tvorbou aplikace pro mobilní platformu iOS, která je součástí studentského projektu zabývajícího se hodnocením kvality pokrmů ve stravovacích zařízeních. Popisuji cestu aplikace od návrhu přes implementaci uživatelského rozhraní a aplikační logiky až po závěrečné testování na skupině uživatelů. Předně se zabývám návrhem rozhraní a jeho testováním. Při návrhu a vývoji jsem postupoval podle metodiky prototypování, se kterou čtenáře také seznamuji. Výsledná aplikace mimo jiné poskytuje uživateli efektivní přístup k hodnocení a komentářům jednotlivých pokrmů, dále je umožňuje vytvářet, hodnotit, komentovat či přidávat další užitečné informace. Uživatelské rozhraní respektuje prostředí a situaci tak, aby byl uživatel co nejméně zatížen a zdržován aktivním používáním aplikace. Čtenáři tato práce přináší aktuální pohled na vývoj mobilních aplikací, jejichž trh v posledních letech prudce roste.
Výrazové prostředky reklamního videa
Zeman, Daniel ; Truhlář, Filip (vedoucí práce) ; Mezuláník, Radek (oponent)
Práce je zaměřena na teoretický popis nejzákladnějších výrazových prostředků audiovizuálního díla. Dokument se zaměřuje hlavně na prostředky související s jednotlivým záběrem, jako je například velikost záběrů, pohyb kamery, optická kresba nebo zmnožená expozice a také na nejzákladnější pravidla střihové sklady i skladby dramaturgické. U každé skupiny výrazových prostředků, přináší příklady užití těchto nástrojů v praxi reklamního videa. Poznatky z teoretické části jsou pak využity při analýze krátkého reklamního spotu. Video je rozebráno na jednotlivé záběry,u kterých jsou pak analyzovány různé skupiny výrazových prostředků. Po této analýze je provedena syntéza dat z jednotlivých záběrů a na základě těchto dat, jsou vyvozeny závěry o kvalitě a kvantitě výrazových prostředků v celém reklamním videu. V poslední části práce je rozebrán koncept reklamního videa pro svatební agenturu a celý dokument uzavírá vypracovaný storyboard krátkého předsvatebního spotu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.